I don’t gotta push to the front of the line

This girl is mine And I aint neva gotta Push to the front of the line I just push everything on the grind In such a fast forward motion That I’m pressing rewind I fall back in a matchless life Having sex in the city wit desperate housewives :COEXIST: Gray Leather Vest Blvck Anchor SB Camo Jeans DAPPA– Fierce Beanie FLite.- Kymera Dior Black & Gold Shoes & Shock Gold Watch @ KUSTOM9 Legal Insanity – NERD Jax Knuckle – Bronze Chop Zuey  JW Mirror of the Soul Men’s Bracelet POMPOSITY –… Read More

Special Education

Scientists stood around in silence as I was being born Was I quote, unquote special or was there something wrong My skin was black, my heart was gold, and my tongue was silver And the fact that I could talk already, that was a thriller And I fear what I don’t understand, so let me warn you Especially when nigga make too much noise about being normal Unusual but beautiful, the bondin’ blessing Summa Cum Laude, School of Exceptional Youth/X-Men Let me put something poetic into plain English I’d rather die than… Read More

Love Never Felt so Good..

Baby, love never felt so good And I’d die if it ever could Not like you hold me/Hold me.. Oh, baby.. love never felt so fine And I’d die if it’s never mine Not like you hold me/Hold me.. And the nights gonna be just fine/Gotta fly, gotta see, got to be I can’t take it.. Cause baby/every time I love you/ In and out of my life In and out, baby… Tell me/If you really love me it’s in and out my life In and out baby… So baby.. Yes love… Read More

Stay Ready… What a Life..

There’s no place quite like here/There’s no better time than now That’s why I stay ready/Tell me find your spot with the warning that I might slip And when you climb on top that’s the ultimate road trip Ride on me like your Pac got me thinkin’ it’s ’96 I can rap on some nineties shit, wrap your leggings around my hip I’m so hip to it tourists want to come speculate But if I stay monogamous promise this kiss will always taste like candy And yeah, it’s obvious momma now probably… Read More

I know who you are…It wasn’t hard to figure you out

I like your pants around your feet And I like the dirt that’s on your knees And I like the way you still say please While you’re looking up at me You’re like my favourite damn disease And I love the places that we go And I love the people that you know And I love the way you can’t say no Too many long lines in a row I love the powder on your nose And now I know who you are It wasn’t that hard, just to figure you out… Read More

I just need… A little of your time..

I’m sick of picking the pieces And second-guessing My reasons why you don’t trust me Why must we do this to one another? We are just passionate lovers With trouble under the covers Nothing worse than when You know that it’s over I just need a little of your time A little of your time To say the words I never said Just need a little of your time A little of your time To show you that I am not dead Azzy: Outfit: .: LIKE DESIGN :. Kay Outfit @ The… Read More

And I spell Kolors with a “K”

You see black and white is the color of business And now my dress shoes are dirty and discolored from going the distance But for the right dollar sign I’ll do a white-collar crime Cause I don’t need cash, I need credit Now.. there, I’ve said it, yeah And I spell Kolors with a “K.” Karma – Tank Top White Melting Chocolate :::HighRize::: Black Long Cargo Shorts Eudora 3D Moon Patrol Low Tops [Obscure] – Gangster Gloves – Black [MANDALA] C(R) Bracelet SANKARA -David Heather- Sunglasses/Mohagany @ The Mens Dept XODOHTRONU Lion… Read More

Keep Lovin’ You

You’re the only one I need in my life If loving you is wrong and I don’t wanna be right Best thing that happened to me Everything about you girl is major league You’re like my sun my rain, you’re like my joy my pain Girl it, can’t get better than this, it can’t feel no better than this… I can’t let you go I don’t care who knows, don’t care what it is We gone handle it For me you’re number one, and I’m a keep on lovin’ you And I’ma… Read More

Planet Home

You know there’s no place like planet home Nowhere else I would rather be It’s the only place I know Where you can witness tragedy There’s no time to wonder now About who is right or wrong Were Gonna need some help to get things straight So come on bring your advice along, Because sure enough There’s no place like planet home I wanna go now This blue sphere of talented dreams Is heading for destruction Illusions drip from every seam It’s just death by corruption I heard there was a promised… Read More

Summertime… and livin’ is easy…

Furniture: -tb- Vintage Camper – Yellow by Tres Blah -tb- Spring Living – Clothesline {what next} Garden Cafe Lemonade Table Aphrodite “Spring” Picnic Table ROOST – Lawn Mower (Purple) Azrael is wearing: -FAUN- Cuffed Crop Top -Yellow- @ KUSTOM9 -FAUN- Highwaisted Cut-Offs -Mint- @ KUSTOM9 (Phat Azz Appliers) -FAUN- Lita High Sandals – Daisy @ KUSTOM9 [taketomi]_Kana_Reds @ KUSTOM9 .:Glow Designs:. Roses Crown Yellow/Pink luxe. Unicorn Clutch – Holographic @ KUSTOM9 MG – Necklace – Teardrop Turtle – White by Maxi Gossamer Noodles – Nata & Meg Collection: Leaf Silver Suede is… Read More

Sync'D Fashion

brought to you by the founders of Sync'D Motion

Rude Chic Blog by Siobhan Evony Roux

Always Dress Like You're Going To See Your Worse Enemy.

Eclectic Living

A place for everything, everything in its place.

Ch'Know Style

Little Bits of This and That!

Ch'Know

A Girl, A Lot of Free Time, and A Second Life

Kɪᴍᴏʀᴀ Aɴᴀʏᴀ.♥

City Streets Are The Real Runways!

Obsessed With Dress

a secondlife fashion blog

INTOXXICATED BOY

All Monsters Are Human...

TRÈS CHIC

The monthly fashion event in Second Life®

The Fashion Advisory

In Every Photo There's A Story

Pale Girl Productions

An SL™ event production company

Kodak

Hand Me-downs

Virtual Hype Woman

Some news about fashion for female and more